146187_1_5_rs

Η Nissan ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του 2017 GT-R NISMO στην αγορά της Ιαπωνίας,  μαζί με την ειδική έκδοση “Track Edition” της NISMO που παρουσιάστηκε στις 11 Ιουλίου.

146191_1_5_rs

Όπως και στη βασική έκδοση του μοντέλου, το GT-R NISMO διαθέτει νέο προφυλακτήρα, αλλά σε αυτή την έκδοση είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα. Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό αφενός τη βελτιωμένη ροή του αέρα γύρω από το αυτοκίνητο και αφετέρου για την παροχή υψηλού επιπέδου κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, κάτι που με την σειρά του προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας.

146196_1_5_rs

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση , το νέο GT-R NISMO έχει αναβαθμιστεί και στο εσωτερικό. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό, το τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από  υψηλής ποιότητας δέρμα Alcantara, ενώ το ταμπλό στο κέντρο έχει βελτιωθεί και απλοποιηθεί, διαθέτοντας μια διευρυμένη οθόνη αφής οκτώ ιντσών που διαθέτει μεγάλα εικονίδια. Παράλληλα, μια νέα εντολή ελέγχου στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, χωρίς καν να χρειάζεται ο οδηγός να αγγίζει την οθόνη.

146190_1_5_rs

Η τετρακίνηση του GT-R NISMO έχει επίσης αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο σασί του. Η  ενισχυμένη δομή του αμαξώματος επέτρεψε στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση του 2017 GT-R NISMO, όπου σε συνδυασμό με την  αύξηση της κάθετης δύναμης του αυτοκινήτου, έχει ως αποτέλεσμα τον εξαιρετικά βελτιωμένο χειρισμό του. Καθοριστικό ρόλο φυσικά πάιζουν και τα  ειδικά αμορτισέρ της NISMO που είναι ρυθμισμένα για να μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τη  δύναμη του κινητήρα twin-turbo V6 3.8 λίτρων, η οποία μεταφράζεται στο εντυπωσιακό μέγεθος των 600 ίππων ισχύως, πάνω στην άσφαλτο!

146197_1_5_rs

Ο κινητήρας  του 2017 GT-R NISMO, γνωστός και ως «VR38DETT,» είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού,  σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου. Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο  χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος,  σε έναν ειδικό “αποστειρωμένο” χώρο  με σχολαστικά εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε!

Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ