Η CRF450R είναι μια σημαντική μοτοσυκλέτα για τη Honda στην κατηγορία των χωμάτινων μοντέλων από το 2002 που παρουσιάστηκε. Είναι η ισορροπία μεταξύ ενός κινητήρα που παράγει υψηλή αλλά ωφέλιμη ισχύ και ενός πλαισίου που επιτρέπει στον αναβάτη να την αξιοποιεί πλήρως. Για τον αναβάτη – είτε επρόκειτο για ερασιτέχνη ή για επαγγελματία αγωνιζόμενο – ανέκαθεν η CRF450R ήταν μία μοτοσυκλέτα που προσέφερε έλεγχο, μαζί με την αξιοπιστία και αντοχή για τα οποία φημίζεται η Honda.

76061_17YM_CRF450R

Τώρα, η CRF450R του 2017 έρχεται εξελιγμένη με βάση τα στοιχεία από τις ομάδες ΑΜΑ και ΜΧ GP της Honda, με γνώμονα την κορυφαία εκκίνηση από στάση, την είσοδο στην πρώτη στροφή και το χρόνο γύρου. Με νέο κινητήρα που αποδίδει 11% περισσότερη μέγιστη ισχύ σε συνδυασμό με ένα πλαίσιο που πραγματικά την αξιοποιεί πλήρως, η 2017 CRF450R είναι ισχυρότερη και πιο ακριβής.

76091_17YM_CRF450R

Ένα ανεστραμμένο πιρούνι 49 χλστ. της Showa με ατσάλινα ελατήρια και εργοστασιακό εξοπλισμό αγωνιστικών προδιαγραφών, με το οποίο εφοδιάζονται οι αγωνιστικές ομάδες ΜΧ στο ιαπωνικό πρωτάθλημα, αντικαθιστά το πνευματικό πιρούνι της KYB. Οι δύο δοκοί του αλουμινένιου πλαισίου είναι ειδικά σχεδιασμένες για μεγαλύτερη σταθερότητα στο εμπρός τμήμα και πρόσφυση, ενώ η νέα CRF450R έχει πλήρως ανανεωμένη γεωμετρία. Το μεταξόνιο είναι μικρότερο, με πιο συμπαγές ψαλίδι και ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ και ίχνος. Επίσης, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους χάρη στο ελαφρύτερο ρεζερβουάρ από τιτάνιο και της χαμηλότερα τοποθετημένης πάνω βάσης αμορτισέρ.

77068_17YM_CRF450R

Εντελώς νέα πλαστικά δημιουργούν υπέρ αποδοτικές αεροδυναμικές επιδόσεις και ένα ομαλό σχήμα που προσφέρει στον αναβάτη ελευθερία κινήσεων. Επίσης περιλαμβάνει εντυπωσιακά γραφικά ενσωματωμένα σε φιλμ με ανθεκτικό φινίρισμα. Τέλος για πρώτη φορά, προσφέρεται προαιρετικά μίζα.




Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ