Η Honda αποφάσισε να ανανεώσει το όνoμα CB1100 και μάλιστα σε δύο εκδόσεις, «φρεσκάροντας» μια μοτοσυκλέτα που αποτελεί θρύλο για το ιαπωνικό εργοστάσιο, γράφοντας ιστορία στα χέρια πολλών φίλων του κλασικού μοτοσυκλετισμού. Από το 1959 που παρουσιάστηκε το δικύλινδρο CB92 Benly, τα αρχικά CB έχουν  τεράστια σημασία τόσο για τη Honda όσο και για τους ιδιοκτήτες των μοτοσυκλετών της. Τα αρχικά αυτά απέκτησαν ιδιαίτερο νόημα από το 1969, μία καθοριστική χρονιά στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, μια και τότε παρουσιάστηκε η τετρακύλινδρη CB750, η πρώτη Superbike στον κόσμο! Σήμερα, οι μοτοσυκλέτες «παλαιάς σχολής» έχουν έρθει και πάλι στη μόδα. Το 2013 η Honda έφερε στην Ευρώπη τη CB1100, ένα best seller στην ιαπωνική αγορά, για να ικανοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό αναβατών και συγκεκριμένα εκείνους που επιθυμούσαν τον παραδοσιακό, αερόψυκτο, τετρακύλινδρο κινητήρα της CB.

Για το 2017, η CB1100 διατίθεται πλέον σε δύο εκδόσεις: δίπλα στην αναβαθμισμένη CB1100 EX υπάρχει και η CB1100 RS, η οποία χαρακτηρίζεται από το ρετρό στυλ σε κάθε της λεπτομέρεια και διαθέτει βελτιωμένες επιδόσεις και πιο έντονο σπορ χαρακτήρα.

17YM CB1100 EX

Αρχικά, η CB1100EX διαθέτει τις αναλογίες και τη σιλουέτα μίας αυθεντικής superbike του 1970. Το καμπυλόγραμμο ρεζερβουάρ χωρίς εμφανείς συγκολλήσεις θυμίζει χειροποίητη κατασκευή, ενώ το στρογγυλό φωτιστικό σώμα και τα κλασικά όργανα αναδεικνύουν τη διαχρονικότητα του σχεδίου. Τα φώτα LED χαρίζουν στο σύνολο μία τολμηρή νότα μοντερνισμού ενώ οι νέες ζάντες 18 ιντσών είναι με ακτίνες από ανοξείδωτο ατσάλι. Το πιρούνι των 41 χλστ. της Showa με διπλές βαλβίδες ελέγχου της απόσβεσης (SDBV) υπόσχεται βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης και συνδυάζεται με δύο πίσω αμορτισέρ επίσης της Showa. Ο κινητήρας έχει βελτιωμένη λειτουργία χάρη στους εξελιγμένους αυλούς εισαγωγής και στο ζεύγος μικρότερων και ελαφρύτερων τελικών της εξάτμισης, ενώ χρήση μονόδρομου συμπλέκτη διευκολύνει το κούμπωμα των ταχυτήτων και εξασφαλίζει τη σταθερότητα του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.

Από την άλλη, η CB1100 RS μοιάζει αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ’70 με χαρακτηριστικά café racer.μΣε πλήρη αρμονία με την πιο σπορ εμφάνιση, το πλαίσιο της CB1100 RS έχει πιο σπορ γεωμετρία από της EX σε συνδυασμό με πιο σφιχτή ανάρτηση Showa, ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες φρένων εμπρός, αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά σπορ μοτοσυκλέτας. Η χαμηλότερη και πιο συμπαγής σέλα συνεπάγεται μετατόπιση του βάρους του αναβάτη προς τα εμπρός. Ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας αναπνέει καλύτερα χάρη στους διαφορετικούς αυλούς εισαγωγής και στη μικρότερη, ελαφρύτερη εξάτμιση, ενώ ο μονόδρομος συμπλέκτης διευκολύνει και εδώ το κούμπωμα των ταχυτήτων και εξασφαλίζει τη σταθερότητα του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.

17YM CB1100 RS

Με έφεση, τόσο στην εμφάνιση όσο και στις επιδόσεις, η CB1100 RS είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για στιλάτες μετακινήσεις στην πόλη όσο και για ξέγνοιαστη οδήγηση σε δρόμους γεμάτους στροφές τα Σαββατοκύριακα. Την ίδια στιγμή, της η CB1100EX, χάρη στις κλασικές γραμμές, ανακαλεί μνήμες από το παρελθόν παντρεύοντας την εθιστική απόδοση και τον ήχο του κινητήρα με επιβλητική εμφάνιση. Είναι μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να προσφέρει απόλαυση στο βλέμμα.

Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ