Ακολουθώντας την παρουσίαση της ανανεωμένης οικογένειας των Adventure μοντέλων, η οποία αριθμεί πλέον πέντε μέλη, ήρθε η σειρά και των «γυμνών» της ΚΤΜ να κάνουν την εμφάνισή τους στο Μιλάνο, συγκεντρώνοντας τα βλέμματα τόσο για τις επιδόσεις όσο και για το σχεδιασμό τους.

KTM 1290 SUPER DUKE R MY17_Action

KTM 1290 SUPER DUKE R

Στη δεύτερη έκδοση του «Κτήνους» ο αναβαθμισμένος V-Twin κινητήρας «χτυπάει τα τύμπανα του πολέμου» με τους 177 ίππους του, ενώ το ανανεωμένο πλαίσιο είναι ρυθμισμένο για να καταβροχθίζει τις ευθείες και να κάνει τις στροφές απλά θηράματα. Η νέα μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με πιο φαρδύ και σε χαμηλότερη θέση τιμόνι, σύστημα φρένων monobloc της Brembo, σύστημα MSC (Motorcycle Stability Control) με cornering ABS της Bosch, εξαιρετικές αναρτήσεις WP, προαιρετικό διπλό quickshifter+, μια πολυλειτουργική οθόνη TFT και μπροστινό προβολέα LED.

KTM 390 DUKE MY2017_front le

KTM 125 ΚΑΙ 390 DUKE

Οι μικροί «Δούκες» απέκτησαν νέο αποσπώμενο υποπλαίσιο, μεγαλύτερο μεταλλικό ρεζερβουάρ καυσίμου και επιθετικό στυλ που κυριολεκτικά τις απογειώνει, ακλουθώντας το παράδειγμα του μεγαλύτερου αδελφού τους. Διαθέτουν επίσης τελευταίας τεχνολογίας οθόνη TFT, μπροστινό προβολέα LED βελτιωμένο σύστημα φρένων. Όλες οι μοτοσυκλέτες της σειράς είναι εξοπλισμένες με μπροστινές αναρτήσεις WP τύπου open-cartridge και διαθέτουν την επιπλέον προαιρετική λειτουργία “KTM MY RIDE” (συνδεσιμότητα με smart phone) που ολοκληρώνει το εξαιρετικό πακέτο.

KTM 790 DUKE PROTOTYPE_2

KTM 790 DUKE ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ

Μια νέα έκδοση του «Δούκα» έκανε την εμφάνισή της στο Μιλάνο. Μείωση βάρους εκτός κλίμακας. Οι σχεδιαστές και μηχανικοί της ΚΤΜ απέκτησαν μέσω των απαιτήσεων του κοινού της εταιρείας ένα ισχυρότερο κίνητρο να δημιουργήσουν μία μοτοσυκλέτα με νέα οδηγική αίσθηση. Η πρώτη απόδειξη αυτών των μεγάλων προσπαθειών είναι το πρωτότυπο μοντέλο “790 DUKE”.

Alex Hofmann Mr Hubert Trunkenpolz 1290 SUPER DUKE R

ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας εμφανίστηκε στην EICMA: ο LC8c. Το γράμμα “c” προέρχεται από την αγγλική λέξη “compact” (συμπαγής). Τοποθέτησαν το σύνολο των 790 κ.εκ. σε ένα στενό πλαίσιο κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες, συγκολλημένους στο χέρι, με κορυφαίες αναρτήσεις από το τμήμα ανάπτυξης της WP, καθώς και ένα υποπλαίσιο αλουμινίου και κάλυμμα ουράς. Παράλληλα, το σύνολο εξοπλίστηκε με ένα προηγμένο σύστημα “ride by wire”, νέας γενιάς βοηθήματα για τον αναβάτη, ολοκληρωμένη συνδεσιμότητα και προηγμένους αισθητήρες. Το σύνολο θα διαθέτει επίσης quickshifter, προσαρμοζόμενα modes οδήγησης, εξατομικευμένο traction control και προκλητική σχεδίαση από τον KISKA.

Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ