Στην εισαγωγή ενός νέου κινητήρα για την οικογένεια των i20 προχώρησε η Hyundai.

Ο κινητήρας αυτός είναι ενός λίτρου, τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού και διατίθεται σε δύο επίπεδα ιπποδυνάμεων, με το πρώτο να έχει 100 ίππους και το δεύτερο 120, ενώ και οι δύο διαθέτουν στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3lt/100km και εκπομπές ρύπων CO2 99g/km.

TURBO_GDI_GASOLINE_ENGINE_2016_

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την ευρωπαϊκή αγορά και το Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στη Γερμανία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, στην ανάπτυξη, στη μηχανική αλλά και τις δοκιμές του νέου κινητήρα, στοχεύοντας στη χρήση τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.




Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ