AUTO-MOTO - 04/12/2016
Οδηγούμε τέσσερις Harley-Davidson…
Συντάκτης: admin
Η συνήθεια που έγινε λατρεία!
Όπως δηλώνει και το όνομά μας (αuto-moto), στο περιοδικό αυτό είμαστε λάτρεις τόσο του αυτοκινήτου όσο και της μοτοσυκλέτας και στην καθημερινότητά μας ερχόμαστε σε επαφή με πολλά νέα μοντέλα μέσα από πληθώρα δοκιμών, παρουσιάσεων, εκδηλώσεων και αποστολών. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο υπάρχει μια εκδήλωση στο χώρο της μοτοσυκλέτας που έκλεψε από την αρχή το ενδιαφέρον μας σε σημείο να την περιμένουμε να επαναληφθεί κάθε χρόνο. Ο λόγος φυσικά για την περιοδεία της Harley-Davidson “Harley on Tour” που, συνδυαζόμενη και με τους οικοδεσπότες της στην πόλη της Θεσσαλονίκης, την αντιπροσωπεία της μάρκας στην περιοχή του λιμανιού (Harley-Davidson Thessaloniki), τείνει να μετατραπεί στην ετήσια «συνήθεια που έγινε λατρεία!».
Για ακόμα μια χρονιά λοιπόν βρεθήκαμε στις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας της Harley-Davidson στη Θεσσαλονίκη για μια δημοσιογραφική παρουσίαση κατά την οποία είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε όλα τα νέα της γκάμας για τη χρονιά αυτή και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας για λίγα, αλλά αντιπροσωπευτικά μοντέλα όλης της σειράς του αμερικάνικού εργοστασίου.
Sportster Forty-Eight
Η πρώτη χρονιά που ο κόσμος αντίκρισε το χαρακτηριστικό αυτό ντεπόζιτο ήταν το μακρινό πλέον 1948. Σήμερα, σχεδόν 70 χρόνια αργότερα, το ντεπόζιτο αυτό βρίσκεται πάνω στην αναγεννημένη Forty-Eight η οποία, πέρα από το κλασικό και δυναμικό σχεδιασμό της, αποπνέει και μια σιγουριά στον αναβάτη χάρη στα αναβαθμισμένα συστήματα φρένων και ανάρτησης που διαθέτει.
Εφοδιασμένη με τον αερόψυκτο κινητήρα Evolution των 1.202 κ.εκ., η νέα έκδοση της Fotrty-Eight είναι μια μοτοσυκλέτα που δε θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο με τις επιδόσεις της, ενώ την ίδια στιγμή θα συντροφεύσει τον αναβάτη της και στο πιο άνετο αλλά μοναχικό –χάρη στη μονή σέλα- ταξίδι.
Στη Forty-Eight δεν πρόκειται να συναντήσεις κανένα τεχνολογικό gadget. Όλη η δουλειά που έγινε επικεντρώθηκε στην αναβάθμιση της οδικής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας, με πολύ καλά αποτελέσματα ομολογουμένως, τη στιγμή που η ενσωματωμένη ηλεκτρονική τεχνολογία συγκεντρώνεται στις ενδείξεις των οργάνων της μοτοσυκλέτας. Για κάποιους παραδοσιακούς σαν και εμάς η απάντηση είναι: «Ε και..;»
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος κινητήρα Αερόψυκτος, Evolution
Χωρητικότητα(κ.εκ.) 1202
Ροπή(Nm/σ.α.λ.) 96/3.500
Βάρος(κιλά) 247
Softail Slim
Από την αρχή, με το πρώτο βλέμμα, η Softail Slim είναι μια αντίφαση. Από τη μια πλευρά έχεις το κλασικό δυτικο-αμερικάνικο στυλ με το στενό πίσω ελαστικό, τη χαρακτηριστική κονσόλα και τα φαρδιά μαρσπιέ, που θυμίζουν τις Harley-Davidson του τότε ενώ από την άλλη, στοιχεία όπως ο αποδοτικός κινητήρας 103B, η κρυμμένη ανάρτηση και τα ισχυρά φρένα φέρνουν τη νέα έκδοση της Softail Slim πίσω στο σήμερα.
Αυτό που μένει όμως τελικά μετά από μια βόλτα πάνω στη σέλα της είναι ένα μοναδικό συναίσθημα ευχαρίστησης καθώς η μοτοσυκλέτα αυτή είναι σε όλα «όσο πρέπει»… Είναι όσο δυνατή πρέπει, όσο άνετη πρέπει, με φρένα δυνατά όσο πρέπει και με ανάρτηση άνετη όσο πρέπει, ενώ σε γενικότερες γραμμές ο αναβάτης που προορίζεται για αγορά μιας Harley-Davidson με δυσκολία θα απογοητευτεί αν επιλέξει να συμβιώσει με τη Softail Slim.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος κινητήρα Αερόψυκτος, High Output Twin Cam 103B
Χωρητικότητα(κ.εκ.) 1690
Ροπή(Nm/σ.α.λ.) 133/3.500
Βάρος(κιλά) 305
V-Rod – Muscle
Για ακόμα μια χρονιά στη διοργάνωση “Harley on Tour” δε μπορέσαμε να μείνουμε μακριά από την υγρόψυκτη V-Rod Muscle, η οποία εξακολουθεί να συνδυάζει στη νέα της έκδοση το δυναμικό παρουσιαστικό με τις επιδόσεις.
Είναι χαμηλή και κινείται με άνεση σε υψηλές ταχύτητες, ενώ δε θα αρνηθεί τους γρήγορους ελιγμούς σε έναν ορεινό και «στριφτερό» δρόμο. Οι αναρτήσεις είναι σχεδιασμένες ανάλογα με τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας και έτσι λειτουργούν πολύ καλά, προσφέροντας σιγουριά στις στροφές και άνεση στον ανοιχτό δρόμο, ενώ τα φρένα είναι αρκετά ισχυρά ώστε να είναι σε θέση να ελέγχουν τη δύναμη που παράγει ο 1.247 κ.εκ. κινητήρας.
Εξωτερικά, ξεχωρίζει από τα τελικά της εξάτμισης που είναι τοποθετημένα και στις δύο πλευρές καθώς επίσης και από το ψυγείο που βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος κινητήρα Υγρόψυκτος, Revolution 60o V-Twin
Χωρητικότητα(κ.εκ.) 1.247
Ροπή(Nm/σ.α.λ.) 115/6.500
Βάρος(κιλά) 292
Touring Street Glide Special
Οι Touring μοτοσυκλέτες της Harley-Davidson εξακολουθούν να κεντρίζουν το ενδιαφέρον τόσο των αναβατών όσο και των περαστικών, εντυπωσιάζοντας με το μέγεθος, τη δύναμη αλλά και την άνεσή τους. Η επιλογή μας ήταν το Street Glide Special, η οποία, στα πλαίσια του προγράμματος RushMore πριν δύο χρόνια, ανασχεδιάστηκε πλήρως και απέκτησε κομψή εμφάνιση, ενώ ταυτόχρονα βελτίωσε την οδική της συμπεριφορά σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Η κάλυψη από τον αέρα κατά τη διαδρομή είναι απίστευτη και ο δυνατός κινητήρας Twin Cam 103 με τον οποίο εφοδιάζεται η μοτοσυκλέτα σε συνδυασμό με την 6τάχυτη μετάδοση cruise drive προσφέρει άνεση και ταχύτητα στο ταξίδι με συνεπιβάτη και αποσκευές. Η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται επίσης με ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων, cruise control και δορυφορική πλοήγηση, ιδανικούς συντρόφους στα μεγάλα ταξίδια. Τέλος, χάρη στο χαμηλά τοποθετημένο βάρος και στις λειτουργικές αναρτήσεις, κινείται και αλλάζει κατεύθυνση με πρωτοφανή άνεση, ενώ την ίδια στιγμή τα φρένα είναι άκρως αποδοτικά και λειτουργούν άψογα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος κινητήρα Αερόψυκτος, Twin Cam 103
Χωρητικότητα(κ.εκ.) 1.690
Ροπή(Nm/σ.α.λ.) 138/3.500
Βάρος(κιλά) 356
Πηγή: automoto.com.gr