Οδηγούμε το Subaru Levorg…

Για αυτούς που ξέρουν…

Βασισμένο στην προοπτική της Subaru να αυξήσει τις πωλήσεις της και να επεκταθεί στις αγορές μέσα στα επόμενα χρόνια, το νέο Levorg εμπεριέχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός Subaru, όντας καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό και με υψηλές επιδόσεις, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και έναν άξιο αντιπρόσωπο της ιαπωνικής εταιρείας στη «μάχη» της κατηγορίας των δυναμικών στέισον βάγκον.

Subaru Levorg 2

Σχεδιασμένο να ξεχωρίζει

Με την πρώτη ματιά καταλαβαίνει κάποιος ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Η μεγάλη εισαγωγή στο καπό τραβάει το βλέμμα και κάνει το νέο Levorg επιβλητικό και ξεχωριστό.

Subaru Levorg 5

Το αμάξωμά του πατάει πάνω στο πάτωμα του Impreza WRX STi χωρίς πολλές μετατροπές, στοιχείο που δείχνει τις σπορ καταβολές του μοντέλου, ενώ η σχεδίαση στο σύνολό της είναι πολύ δυναμική για ένα όχημα της κατηγορίας αυτής.

Subaru Levorg 3

Το νέο Levorg ξεχωρίζει για τις ακμές στο σύνολο των επιφανειών του αλλά και για τις σπορ καμπύλες που, παρά το στέισον βάγκον αμάξωμα, κρύβουν τις αυξημένες διαστάσεις του και το κάνουν να φαίνεται κομψό και μοντέρνο.

Subaru Levorg 7

Ποιοτικό και ευρύχωρο εσωτερικό

Όπως σε κάθε Subaru, το εσωτερικό του νέου Levorg είναι καλοφτιαγμένο και ποιοτικό, ωστόσο υπολείπεται λίγο σε πολυτέλεια σχετικά με τα αντίπαλα ευρωπαϊκά μοντέλα της κατηγορίας στα οποία είναι συνηθισμένο το αγοραστικό κοινό.

Το στοιχείο αυτό είναι πιθανό να επηρεάσει τη φήμη του Levorg και θα είναι κρίμα, καθώς το νέο σπορ-οικογενειακό αυτοκίνητο της Subaru είναι και στο εσωτερικό του πλήρως εξοπλισμένο και ιδιαίτερα ευρύχωρο.

Subaru Levorg 16

Μέσα στην καμπίνα του θα καθίσουν άνετα πέντε ενήλικες, χάρη στο διαθέσιμο χώρο στα πίσω καθίσματα και θα μεταφέρουν παντού όλες τις αποσκευές τους μέσα στο μεγάλο χώρο αποσκευών των 522 λίτρων όπου η χαμηλή και φαρδιά πέμπτη πόρτα κάνει το φόρτωμα μια αρκετά εύκολη υπόθεση.

Subaru Levorg 21

Στο εμπρός τμήμα, οι χώροι αποθήκευσης για μικροαντικείμενα είναι επίσης ικανοποιητικοί, ενώ όλες οι φορητές συσκευές μπορούν να είναι πάντα φορτισμένες χάρη στην πληθώρα θυρών USB και τις πρίζες 12V που υπάρχουν διαθέσιμες μπροστά και πίσω.

Subaru Levorg 19

Στον τεχνολογικό τομέα, η Subaru ενίσχυσε τη συνδεσιμότητα του Levorg τοποθετώντας σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής, Bluetooth και δορυφορική πλοήγηση στο οποίο μπορούν να συνδεθούν τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα και να διαχειρίζονται μέσω αυτού τις διάφορες λειτουργίες τους. Επιπλέον, στο βασικό εξοπλισμό βρίσκονται το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός και το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.

Subaru Levorg 20

Οικογενειακό με σπορ χαρακτήρα

Παρά το μεγάλο του μέγεθος και τους άνετους για μια ολόκληρη οικογένεια χώρους του, το νέο Levorg παραμένει ένα γνήσιο Subaru και ως τέτοιο εφοδιάζεται με τον καινούριο επίπεδο 1.600άρη κινητήρα βενζίνης με “twin-scroll” υπερτροφοδότηση ο οποίος αποδίδει 170 ίππους ισχύος και 250 Nm ροπής, την τελευταία μάλιστα μεταξύ 1.800 και 4.800 σ.α.λ.

Subaru Levorg 15

Ο κινητήρας συνεργάζεται –πολύ καλά μπορούμε να πούμε- με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “Lineartronic” μεταβαλλόμενης μετάδοσης και μεταφέρει την κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς μέσω του συστήματος συμμετρικής μόνιμης τετρακίνησης. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει την απόκριση του κινητήρα και τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στις δικές του επιθυμίες επιλέγοντας μεταξύ της οικονομίας καυσίμου και των υψηλότερων επιδόσεων, όπως αυτές μεταφράζονται μέσω της γρηγορότερης απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού.

Subaru Levorg 14

Και άνετο και διασκεδαστικό

Στο δρόμο, το νέο Levorg «πατάει» πολύ καλά χάρη στο μέγεθός του και κινείται με άνεση χάρη στον κινητήρα του, ενώ δε θα πει όχι αν ο οδηγός του θελήσει να το πιέσει λίγο παραπάνω, καθώς στρίβει και επιταχύνει αποτελεσματικά τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στο κλειστό ορεινό «στροφιλίκι».

Subaru Levorg 1

Ο κινητήρας του, παρότι είναι ιδιαίτερα αποδοτικός και με πολύ καλές επιδόσεις, καταναλώνει το κάτι παραπάνω ζητώντας περίπου 8 λίτρα ανά 100 χλμ. με μέση χρήση, αριθμός που ανεβαίνει στα 12 λίτρα/100 χλμ. υπό πίεση, ωστόσο τα νούμερα αυτά δεν πρέπει να αποθαρρύνουν κανέναν αναλογιζόμενοι ότι αφορούν σε ένα πολύ καλό Subaru. Τέλος, το Levorg θα κάνει άνετο το κάθε ταξίδι της οικογένειας, ανεξαρτήτως φορτίου, χάρη στην ποιοτική του κύλιση και την απουσία θορύβων στο εσωτερικό.

Subaru Levorg 13

Αντί επιλόγου…

..θέλουμε να πούμε πως το νέο Levorg μας άρεσε, παρά το σύντομο της δοκιμής μας και αναμένουμε μια πιο διαρκή δοκιμή ώστε να μπορέσουμε να σας μεταφέρουμε όλες τις εντυπώσεις μας από το νέο μοντέλο της Subaru.

Subaru Levorg 11

Αντιπροσωπεύοντας τη φιλοσοφία μιας εταιρείας που μας έχει συνηθίσει σε ποιοτικές κατασκευές, το νέο Levorg αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία του και παρά την αυξημένη του τιμή, μπορεί να σταθεί με άνεση απέναντι στον -ίσως- υψηλότερου κύρους ανταγωνισμό.

Subaru Levorg 32

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                                                         1.6 Τ

Καύσιμο                                                                             Βενζίνη

Χωρητικότητα(κ.εκ.)                                                          1.600

Μεγ. Ισχύς(ίπποι/σ.α.λ.)                                             170/4800-5600

Μεγ. Ροπή(Nm/σ.α.λ.)                                                 250/1800-4800

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός                                                                  Γόνατα ΜακΦέρσον

Πίσω                                                                             Διπλά ψαλίδια

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Κίνηση                                                                   Στους τέσσερις τροχούς

Κιβώτιο                                                              Αυτόματο lineatronic CVT

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ 

ΜήκοςXπλάτοςXύψος(χλστ.)                                     4690x1780x1490

Μεταξόνιο(χλστ.)                                                                2650

Βάρος(κιλά)                                                                         1551

Χώρος αποσκευών(λίτρα)                                                     522

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

0-100 χλμ./ώρα (δευτ.)                                                        8,9

Τελική ταχύτητα(χλμ./ώρα)                                                   210

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(λίτρα/100χλμ.)-ΡΥΠΟΙ(γρ./χλμ.)

Μέση τιμή κατασκευαστή                                                       8,2

Εκπομπή CO2                                                                      164

ΤΙΜΗ(ευρώ)

Βασικής έκδοσης                                                                 38.190

Περισσότερες φωτογραφίες:

Πηγή: automoto.com.gr