Δημιουργική πορεία 15 χρόνων!

Η οικογένεια Mitsubishi Outlander γιορτάζει μία δημιουργική 15χρονη επιτυχημένη ιστορία, με ανάλογο αριθμό πωλήσεων, που ξεπερνούν τις 1.500.000 σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, ενώ μάλιστα τώρα επεκτείνεται και στην Κίνα.

Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας, καθώς η κάθε επόμενη γενιά άνοιγε νέους δρόμους για την εταιρεία και για τη βιομηχανία.

Βέβαια, ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Outlander στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi Motors –βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα– έχει και στρατηγική σημασία.

Mitsubishi-Outlander-history-615x410

Με την κυκλοφορία του πλήρως ανανεωμένου Outlander (MY16) πριν από ένα χρόνο, η MMC ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια και κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα), η διαθεσιμότητα (ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα) είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων, η κοινή σχεδιαστική γλώσσα και η αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, όπου θα ανανεώσει την γενική εικόνα της μάρκας.

Outlander PHEV - shadow view

Όσο αφορά τώρα τις τρεις μεγαλύτερες Παγκόσμιες αγορές για τη σημερινή τρίτη γενιά Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Αύγουστο 2016) είναι η Ευρώπη (συμπερ. RU/UA) με 260.000 μονάδες, η Β. Αμερική με 82.000 μονάδες και η Β. Ασία με 65.000 μονάδες

Στη γηραιά Ήπειρο οι τρεις μεγαλύτερες αγορές (συνολικές πωλήσεις μέχρι Σεπτέμβριο 2016) είναι το Ηνωμένο Βασίλειο με 32.203 μονάδες, η Ολλανδία με 26.467 μονάδες και η Γερμανία με 18.476 μονάδες.

Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ