H «παντός εδάφους» πρόταση της Volkswagen λέγεται ALLTRACK

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Volkwagen ανακοίνωσε τη διάθεση του Passat ALLTRACK και στη χώρα μας, προσφέροντας τη δική της ερμηνεία στην έννοια του αυτοκινήτου «παντός εδάφους». Το νέο Passat ALLTRACK είναι σχεδιασμένο για να κινείται με άνεση σε κάθε είδους δρόμο και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες φόρτωσης, αποτελώντας ένα crossover που συνδυάζει στοιχεία ενός station-wagon και ενός SUV. Ακολουθώντας την πρώτη γενιά που παρουσιάστηκε το 2012, η δεύτερη γενιά του ALLTRACK αναγνωρίζεται άμεσα ως crossover, περιλαμβάνοντας νέους προφυλακτήρες με προστατευτικές ποδιές, προεκτάσεις μαρσπιέ, τονισμένα φτερά, ράγες οροφής και ζάντες αλουμινίου 17 ίντσων με (αυτο-σφραγιζόμενα) ελαστικά, ώστε να μπορεί ο οδηγός να αποφύγει κάθε… κακοτοπιά. Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω κάνει το αμάξωμα πιο ανθεκτικό, ενώ παράλληλα προσδίδει στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση.

DB2016AU00701_large

Και καθώς το Passat ALLTRACK βασίζεται στο Passat Variant, διαθέτει αρκετό χώρο σε όλες τις θέσεις και έναν εξαιρετικά μεγάλο και προσαρμοζόμενο χώρο αποσκευών. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, με πέντε επιβάτες υπάρχει διαθέσιμος χώρος 639 λίτρων για τις αποσκευές, ενώ σε αυτήν την περίπτωση το ωφέλιμο μήκος είναι 1.172 χιλιοστά. Με την αναδίπλωση της ασύμμετρης πλάτης του πίσω καθίσματος, ο χώρος για τις αποσκευές αυξάνεται στα 1.769 λίτρα, ενώ μπορούν να τοποθετηθούν αντικείμενα μήκους έως 2.018 χιλιοστών.

DB2015AU01297_large

Παράλληλα, το νέο Passat ALLTRACK διαθέτει ενισχυμένο πλαίσιο, αναρτήσεις βαρέως τύπου και απόσταση από το έδαφος 174 χλστ. ώστε να μπορεί να κινείται με άνεση στις εκτός δρόμου διαδρομές. Μπορεί όμως και να ρυμουλκήσει ικανού μεγέθους φορτία, μιας και έχε ικανότητα έλξης  συνολικού βάρους 2.200 κιλών σε κλίση 8% ή 12% σε τρέιλερ με φρένα. Επιπλέον, το σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist) που λάνσαρε η 8η γενιά του Passat, απλοποιεί τις μανούβρες με το τρέιλερ καθώς το αυτοκίνητο αναλαμβάνει το ίδιο τον έλεγχο του τιμονιού στην κίνηση με όπισθεν.

DB2015AU00166_large.JPG

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει δίλιτρους κινητήρες Euro 6, έναν κινητήρα TSI και δυο TDI. Ο 2.0 λίτρων TSI αποδίδει 220 ίπους και έχει ροπή 350 Nm. Οι δίλιτροι TDI ξεκινούν από τους 150 ίππους και τα 340 Nm και φτάνουν στους 190 ίππους με ροπή 400 Nm.

Πηγή: automoto.com.gr