Η Nissan εκπαιδεύει με ένα πρωτοποριακό σύστημα το προσωπικό της [VIDEO]

IMG_0313_rs

Με μια ακόμη καινοτομία που αποσκοπεί στην παροχή υπηρεσιών εξαιρετικής ποιότητας προς τους πελάτες της, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εφαρμόζει από το 2016 το πρωτοποριακό πρόγραμμα Πανευρωπαϊκής Αξιολόγησης Δεξιοτήτων και Γνώσεων, για τους Συμβούλους Πωλήσεων και Service της Nissan.

IMG_0360_rs

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου συστήματος εκπαίδευσης της Ακαδημίας Nissan (Nissan Academy) και στόχος του είναι η αξιολόγηση των γνώσεων, αλλά και η συνεχής εκπαίδευση κάθε σύμβουλου πωλήσεων και Service της Nissan.

IMG_0243_rs

Με το πρόγραμμα αυτό, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εξοπλίζει το προσωπικό του εξουσιοδοτημένου δικτύου της με τις απαραίτητες δεξιότητες, έτσι ώστε οι πελάτες της σε πωλήσεις αλλά και service, να απολαμβάνουν τα προνόμια μοναδικών υπηρεσιών.

IMG_0389_rs

Στο πλαίσιο των παραπάνω, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε προχώρησε ήδη στην αξιολόγηση του συνόλου του προσωπικού που έχει άμεση και καθημερινή επαφή με τους πελάτες της.

DSC_0915

Στο επόμενο στάδιο του προγράμματος, θα διεξαχθεί ατομική εκπαίδευση για κάθε εργαζόμενο, στη βάση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησής του, με γνώμονα τη περαιτέρω ενδυνάμωση των ικανοτήτων του.




Πηγή: automoto.com.gr