Ξεκίνησε την προετοιμασία του ο ΠΑΣ Αχέρων Καναλακίου

Τέλος οι διακοπές για τους παίκτες του ΠΑΣ Αχέρων, καθώς η ομάδα του Καναλακίου ξεκίνησε την προετοιμασία της ενόψει της νέας σεζόν.

Με πίστη, ενότητα και αποφασιστικότητα, ξεκινήσαμε!

Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη προπόνηση του συλλόγου μας στο προπονητικό κέντρο καστρίου, δίνοντας το έναυσμα για τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά.

Συγκεκριμένα στους ποδοσφαιριστές της ομάδας μίλησαν ο πρόεδρος της ομάδας κ. Τζίμας Άθ., Ο γραμματέας κ. Τσούτσης Γ. και ο Γενικός Αρχηγός κ. Πάντας Παν. ενώ στη συνέχεια το λόγο πήρε ο τεχνικός της ομάδας κ. Μιχάλης Μπόλος.

Όλοι στάθηκαν στη σημασία της συνέπειας σε όλα τα επίπεδα, στην ομαδικότητα και στην σκληρή δουλειά, ώστε να φτάσει η ομάδα εκεί που αξίζει!

Η σεζόν 2025/26 μόλις ξεκίνησε.

Πάμε όλοι μαζί για το ταξίδι!