Ο δημοσιογράφος- φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης, οδηγώντας ένα Honda Supra-X 125 Helmin, χορηγία της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε., θα πραγματοποιήσει ένα πρωτόγνωρο ταξιδιωτικό με αφετηρία την Αθήνα και τερματισμό το Τόκιο. Επιδίωξη του Κ. Μητσάκη είναι να καλύψει μέσα σε 45 ημέρες μία διαδρομή 13.400 χιλιομέτρων.

Το διηπειρωτικό ταξίδι “ROAD 2 JAPAN 2016” ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου και ολοκληρώνεται στις 2 Αυγούστου. Με ουσιαστική αφετηρία τα μικρασιατικά παράλια της Τουρκίας, οι κυριότερες πόλεις που θα φιλοξενήσουν την πορεία του Έλληνα αναβάτη στην ηπειρωτική Ασία είναι:

  Α) η Άγκυρα και η Τραπεζούντα στην Τουρκία

  Β) το Μπατούμι και η Τιφλίδα στην Γεωργία

  Γ) το Βολγκογκράντ, το Αστραχάν, η Σαμάρα και η Ούφα στη Ρωσία

  Δ) η Όμσκ, η Νοβοσιμπίρσκ, το Ιρκούτσκ και το Βλαδιβοστόκ στη Σιβηρία

  Ε) από το λιμάνι του Βλαδιβοστόκ, ένα επιβατικό πλοίο που εκτελεί το δρομολόγιο Βλαδιβοστόκ-Τογιάμα, θα αποβιβάσει το Έλληνα αναβάτη στην Ιαπωνία, όπου μετά από 800 χλμ. θα φτάσει στον τελικό του προορισμό, το φουτουριστικό Τόκιο.

ROAD TO JAPAN (3)

Λίγες ώρες πριν ξεκινήσει το παράτολμο οδοιπορικό του ο Κ. Μητσάκης δήλωσε: «Πάντα πίστευα πως σημασία δεν έχουν τα κυβικά μιας μοτοσυκλέτας για να ταξιδέψει κανείς κοντά ή μακριά, αλλά το πάθος και η λαχτάρα που κρύβει μέσα του για να γνωρίσει νέους τόπους, να περπατήσει σε καινούργια μονοπάτια γνώσης και να ζήσει συναρπαστικές περιπέτειες. Αυτή η πεποίθηση αποτελεί μια μένα -30 χρόνια τώρα- φιλοσοφία και στάση ζωής, την οποία ασπάζομαι απόλυτα. Το ταξίδι μ’ ένα Honda Supra-X 125 Helmin μέχρι την εξωτική Ιαπωνία προέκυψε από την πρόθεσή μου να υποστηρίξω έμπρακτα –και όχι μόνο με λόγια– το παραπάνω αξίωμα. Ακολουθώντας τη διαδρομή του Υπερσιβηρικού δρόμου (Trans-Siberian Road), ανυπομονώ να βιώσω μια συναρπαστική δίτροχη περιπέτεια, η οποία χρειάζεται φυσικά πολύπλευρη προετοιμασία και προσεκτικό σχεδιασμό, καθώς υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ’ όψιν, όπως οι γεωμορφολογικές ιδιαιτερότητες της διαδρομής, οι τριτοκοσμικές συνθήκες διαβίωσης και υγιεινής, οι ακραίες κλιματολογικές συνθήκες και κυρίως οι πολιτικές καταστάσεις στις χώρες καθοδόν.»

ROAD TO JAPAN (1)

«Συνοδοιπόρος» του Κ. Μητσάκη καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του θα είναι ένα Honda Supra-X 125 Helmin το οποίο κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Honda στην Ινδονησία P.T. Astra Honda Motor – ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια στην κατασκευή οχημάτων τύπου CUB στον κόσμο. Είναι ένα αξιόπιστο cub (παπί) με χαμηλό κόστος συντήρησης, το οποίο εφοδιάζεται με αερόψυκτο 2-βάλβιδο κινητήρα 125 κ.εκ., με ιπποδύναμη 9,25  ίππων. Είναι εφοδιασμένο με υδραυλικά δισκόφρενα στον εμπρός και πίσω τροχό και με σύστημα ανάρτησης με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω για άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις ακόμη και με δύο άτομα, ενώ διαθέτει ρεζερβουάρ 5,6 λίτρων για μεγάλη αυτονομία.

Για τις ανάγκες του ταξιδιωτικού στο Honda Supra-X 125 Helmin έγιναν  ορισμένες μετατροπές προκειμένου να γίνει με εύκολο και ασφαλή τρόπο η μεταφορά των αποσκευών του αναβάτη. Πιο συγκεκριμένα, προστέθηκαν δυο μικροί αποθηκευτικοί μεταλλικοί χώροι στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας, τοποθετήθηκε σχάρα με top-case βαλίτσα και 2 πλαϊνά σαμάρια, ενώ στο τιμόνι τοποθετήθηκε βάση για το GPS. Ταυτόχρονα, για την περαιτέρω αύξηση της αυτονομίας ο αναβάτης θα έχει μαζί του και ένα εφεδρικό 5-λιτρο ντεπόζιτο καυσίμων, ενώ θα χρησιμοποιήσει για την ασφαλή μεταφορά ευπαθών αντικειμένων τον τεράστιο αποθηκευτικό χώρο 19,5 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει κράνος full face.

Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ