Μαζί εδώ και 90 χρόνια!

Το 1926 η Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) και η Benz & Cie. συγχωνεύονται για το κοινό καλό. Αξίζει να επισημάνουμε πως και οι δύο εταιρείες έχουν τις ρίζες τους στο 1886. Τότε, οι Carl Benz και Gottlieb Daimler ανακάλυψαν το αυτοκίνητο ξεχωριστά ο ένας από τον άλλο. Ο μεν Benz κατασκευάζοντας ένα εξολοκλήρου νέο τρίκυκλο όχημα και ο δε Daimler τοποθετώντας έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε μία τετράτροχη άμαξα, που μέχρι τότε έσερναν άλογα!

Urkunde zur Fusion 1926: In die neue Marke Mercedes-Benz bringt das Mannheimer Unternehmen Benz & Cie. neben der in Mannheim ansässigen „Rheinischen Automobil- und Motorenfabrik“ auch die „Benzwerke Gaggenau“ ein.

Στις 28 Ιουνίου 1926, αντιπρόσωποι των εταιρειών Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) και της Benz & Cie. υπέγραψαν συμφωνία για τη συγχώνευση των δύο παλαιότερων κατασκευαστών αυτοκινήτου στον κόσμο. Αυτή η συμφωνία σήμανε τη γέννηση της Daimler AG και το διεθνώς αναγνωρισμένο εμπορικό της σήμα, το τριάκτινο αστέρι που δεσπόζει μέσα σε ένα δάφνινο στεφάνι. Η συγχώνευση δημιούργησε το θεμέλιο λίθο για το σημερινό όμιλο Daimler.

Von Gold zu Silber: Die eingetragenen Warenzeichen der Daimler-Motoren-Gesellschaft und der Firma Benz & Cie. von 1909 (obere Reihe), der veränderte Mercedes-Stern von 1916 und das neue Markenzeichen von Mercedes-Benz aus dem Jahr 1926. Die 1921 angemeldete Version des Sterns im Kreis entspricht der späteren Form des stilisierten Mercedes-Benz Warenzeichens.

Οι οικονομικές συνθήκες στη Γερμανία μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν δύσκολες. Το ίδιο ίσχυε και για την αυτοκινητοβιομηχανία, επηρεάζοντας ακόμα και τις «μεγάλες» εταιρείες, όπως τις DMG και Benz & Cie., που αποτελούν και τις δύο παλαιότερες και μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας.

Ehe von Kranz und Stern: Die Unternehmen Benz & Cie. und Daimler-Motoren-Gesellschaft schließen sich 1926 zusammen. Bereits 1925 entsteht die gemeinsame Vertriebsorganisation, für die diese Anzeige wirbt.

Αξίζει επίσης να επισημάνουμε, πως ένα χρόνο πριν τη συγχώνευση, οι δύο εταιρείες είχαν ήδη παράγει σχεδόν 6.000 αυτοκίνητα με ένα εργατικό δυναμικό πάνω από 15.000 άτομα και κέρδη περίπου 104 εκατ. Reichsmark, ενώ στο πέρασμα των ετών, η στενή συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρείες έπαιξε σημαντικό ρόλο για τη μελλοντική τους επιβίωση.

mercedes-benz_170_limousine_4_tueren_1

Παράλληλα, λίγο μετά τη συγχώνευση η ισχυρότερη εταιρική δομή απέδειξε την αξία της κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, στα τέλη της δεκαετίας του 1920. Εκτός από το αποτέλεσμα της σύμπραξης και τις μεγαλύτερες δυνατότητες για κατασκευαστικά επιτεύγματα, η νέα πολιτική της εταιρείας -όσον αφορά την γκάμα των μοντέλων- οδήγησε στην κατασκευή πιο μικρών, ισχυρών αλλά και συμπαγών οχημάτων, όπως το Mercedes-Benz 170 (W 15), το 1931.

Mercedes-Benz-symbol-3

Επιπλέον, με το νέο εμπορικό σήμα της εταιρείας (το τριάκτινο αστέρι μέσα σε δάφνινο στεφάνι), να παρουσιάζεται συχνά σε διαφημίσεις ή άλλες δημοσιεύσεις της Daimler-Benz AG μαζί με το νέο όνομα της εταιρείας, οι εντυπώσεις είχαν ήδη δημιουργηθεί και το σήμα της Mercedes-Benz έγινε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα της αυτοκινητοβιομηχανίας σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και η ίδια η μάρκα παγκόσμια, με παρουσία σήμερα σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου.

Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ