Τα οικονομικά αποτελέσματα της Seat βελτιώνονται συνεχώς. Κατά την διάρκεια των εννέα πρώτων μηνών του 2016, η μάρκα πέτυχε λειτουργικά κέρδη 137 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο είναι έντεκα φορές υψηλότερο από τα κέρδη της αντίστοιχης περιόδου του 2015 (12 εκατομμύρια ευρώ). Το βελτιωμένο mix πωλήσεων, κυρίως λόγω του Ateca και του Alhambra, των εκδόσεων με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους καθώς και η μείωση κόστους ήταν οι βασικοί παράγοντες που οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα.

Η εμπορική εξέλιξη της Seat κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων τριμήνων του έτους εκφράστηκε με το υψηλότερο στην ιστορία κύκλο εργασιών για αυτή την περίοδο. Καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 2,3%, αυτός ανήλθε σε €6,535 δις (αντίστοιχη περίοδος 2015: €6,38 δις).

Ο Πρόεδρος της SEAT Luca de Meo υπογράμμισε ότι «είμαστε ικανοποιημένοι με το λειτουργικό αποτέλεσμα που πετύχαμε τους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Η επιτυχία του Ateca γίνεται ήδη ορατή στα οικονομικά αποτελέσματα και αποδεικνύει πως το πιο επιθετικό προϊοντικό πλάνο στην ιστορία μας θα επιφέρει τεράστια θετική επίδραση στην ενίσχυση της μάρκας. Leon, Ibiza και Arona θα συνεχίσουν και θα τονώσουν τις υψηλές μας επιδόσεις».

Επιπλέον, ο SEAT Vice-President for Finance, IT and Organisation Holger Kintscher τόνισε ότι «είμαστε ακόμη στη πορεία προς τη βιώσιμη κερδοφορία που θα ολοκληρωθεί με κέρδη το 2016. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους θα αυξήσουμε το ποσοστό επενδύσεων μας για την βελτίωση της παραγωγής των νέων μοντέλων και ειδικότερα για τη πλατφόρμα MQB-A0, καθώς και για το εμπορικό λανσάρισμα του Ateca».

1255728_DSC_6839

Το λανσάρισμα του Ateca είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις της μάρκας το τρίτο τρίμηνο, καθώς αυτές αυξήθηκαν κατά 4,5%. Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,5% με συνολικά 312.900 αυτοκίνητα (2015: 308.400). Παράλληλα, η αύξηση των πωλήσεων του Leon (+7,7%) και του Alhambra (+23,0%) οδήγησαν στην ενίσχυση των πωλήσεων της μάρκας για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Η SEAT μέχρι τώρα έχει λάβει πάνω από 30.000 παραγγελίες για το πρώτο της SUV. Από την πλευρά των αγορών, η αύξηση σε χώρες όπως Τουρκία (+40,6%), Αυστρία (+14,7%), Σουηδία (+39,4%), Πολωνία (+14,3%) και Μεξικό (+4,7%) ενίσχυσαν περαιτέρω τα επιχειρηματικά αποτελέσματα μέχρι το τρίτο τρίμηνο. Στην χώρα μας το πρώτο 9μηνο του έτους καταγράφεται αύξηση της τάξης του 20,8% στις ταξινομήσεις τη μάρκας.

Πηγή: automoto.com.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ