Έτοιμα για δράση τα νέα μοντέλα Motocross της ΚΤΜ

KTM 450 SX-F MY 2017_Action

Σημαντική ανανέωση για τη γκάμα SX της KTM για το 2017, που βρίσκεται ήδη διαθέσιμη στους εμπόρους της εταιρείας, με μια ολοκαίνουρια 250 SX αλλά και με σημαντικές βελτιώσεις στην υπόλοιπη γκάμα των 2χρονων και 4χρονων μοντέλων. Η νέα γκάμα περιλαμβάνει: τις 125 SX, 150 SX, 250 SX, 250 SX-F, 350 SX-F και την 450 SX-F.

KTM 350 SX-F_90_left

Μετά τη νέα γενιά των μοτοσυκλετών SX του 2016, η οποία διέθετε το πιρούνι WP AER 48, νέο πλαίσιο και νέους κινητήρες,  τα τμήματα R&D (Έρευνας & Εξέλιξης) της KTM στην Αυστρία και τις ΗΠΑ, έχουν κάνει περεταίρω βελτιώσεις για το 2017 και αναβάθμισαν το μοντέλο 250 SX, έτσι ώστε να έχει τις τελευταίες προδιαγραφές, όσον αφορά στο πλαίσιο εφοδιάζοντάς το επίσης και με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα.

KTM 250 SX-F_le_front

Με τυπικά χαρακτηριστικά KTM στα οποία περιλαμβάνονται το υψηλής τεχνολογίας, ελαφρύ πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα, το σύστημα φρένων Brembo, τα ελαφριά κέντρα τροχών κατεργασμένα σε CNC με κορυφαία στεφάνια Excel, τα ελαστικά Dunlop Geomax MX 3S, τα μαρσπιέ No-Dirt, τα σχεδιασμένα με ακρίβεια πλαστικά, την πολύ σημαντική μίζα (εκτός από την 125 SX) και πολλά ακόμη  πρωτοποριακά στοιχεία που έχουν τοποθετηθεί σε αυτές τις μοτοσυκλέτες, η KTM, για ακόμη μια φορά, έφτιαξε μια γκάμα μοντέλων «READY TO RACE». Για το 2017, υπάρχει ένας αριθμός βελτιώσεων σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά, συμπεριλαμβανομένων του traction control για τα 4-χρονα μοντέλα, το οποίο σχετίζεται με το νέο διακόπτη στο τιμόνι για την επιλογή χαρτογράφησης και άλλες λειτουργίες, των νέων εξαρτημάτων και σετ ρυθμίσεων για τις αναρτήσεις, των νέων γραφικών και άλλων συναρπαστικών λεπτομερειών.

KTM 250 SX_90_right
Για το 2017, οι αλλαγές είναι:

  • Εντελώς νέο μοντέλο 250 SX
  • Νέος διακόπτης στο τιμόνι, επιλογής χαρτογράφησης και άλλων λειτουργιών, έτσι ώστε ο αναβάτης, να μπορεί να ενεργοποιεί το νέο traction control και το launch control, ενώ επιλέγει τις διαφορετικές χαρτογραφήσεις του συστήματος διαχείρισης κινητήρα
  • Επανασχεδιασμένη άνω πλάκα τιμονιού για βελτιωμένη αίσθηση από το πιρούνι
  • Νέο σετ ρυθμίσεων για το αμορτισέρ για αυξημένη σιγουριά του αναβάτη
  • Η τρόμπα αέρα διατίθεται ως standard, για το πιρούνι AER 48
  • Ωρόμετρο, έτσι ώστε να τηρείται με ακρίβεια η συντήρηση
  • Επανασχεδιασμένοι εξωτερικοί σωλήνες του πιρουνιού AER 48, για βελτιωμένα χαρακτηριστικά ελεγχόμενης ακαμψίας για μειωμένη τριβή και σταθερότητα, καθώς και μείωση του βάρους κατά 265 g
  • Νέα γραφικά
  • Νέο κάλυμμα σέλας που παρέχει καλύτερη αίσθηση και κράτημα για τον αναβάτη
  • Νέο σύστημα αντήχησης εξάτμισης για την 450 SX-F, με σχεδιασμό του λαιμού εξάτμισης για καλύτερη ροή του αέρα, συν νέο σύστημα εξάτμισης για την 250 SX
  • Νέα αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που εφαρμόζει στις βάσεις του κινητήρα των 4-χρονων μοντέλων SX

Πηγή: automoto.com.gr