AUTO-MOTO - 28/06/2016
Επέτειος 90 χρόνων για την Daimler-Benz AG!
Συντάκτης: Sportime24
Μαζί εδώ και 90 χρόνια!
Το 1926 η Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) και η Benz & Cie. συγχωνεύονται για το κοινό καλό. Αξίζει να επισημάνουμε πως και οι δύο εταιρείες έχουν τις ρίζες τους στο 1886. Τότε, οι Carl Benz και Gottlieb Daimler ανακάλυψαν το αυτοκίνητο ξεχωριστά ο ένας από τον άλλο. Ο μεν Benz κατασκευάζοντας ένα εξολοκλήρου νέο τρίκυκλο όχημα και ο δε Daimler τοποθετώντας έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε μία τετράτροχη άμαξα, που μέχρι τότε έσερναν άλογα!
Στις 28 Ιουνίου 1926, αντιπρόσωποι των εταιρειών Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) και της Benz & Cie. υπέγραψαν συμφωνία για τη συγχώνευση των δύο παλαιότερων κατασκευαστών αυτοκινήτου στον κόσμο. Αυτή η συμφωνία σήμανε τη γέννηση της Daimler AG και το διεθνώς αναγνωρισμένο εμπορικό της σήμα, το τριάκτινο αστέρι που δεσπόζει μέσα σε ένα δάφνινο στεφάνι. Η συγχώνευση δημιούργησε το θεμέλιο λίθο για το σημερινό όμιλο Daimler.
Οι οικονομικές συνθήκες στη Γερμανία μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν δύσκολες. Το ίδιο ίσχυε και για την αυτοκινητοβιομηχανία, επηρεάζοντας ακόμα και τις «μεγάλες» εταιρείες, όπως τις DMG και Benz & Cie., που αποτελούν και τις δύο παλαιότερες και μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας.
Αξίζει επίσης να επισημάνουμε, πως ένα χρόνο πριν τη συγχώνευση, οι δύο εταιρείες είχαν ήδη παράγει σχεδόν 6.000 αυτοκίνητα με ένα εργατικό δυναμικό πάνω από 15.000 άτομα και κέρδη περίπου 104 εκατ. Reichsmark, ενώ στο πέρασμα των ετών, η στενή συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρείες έπαιξε σημαντικό ρόλο για τη μελλοντική τους επιβίωση.
Παράλληλα, λίγο μετά τη συγχώνευση η ισχυρότερη εταιρική δομή απέδειξε την αξία της κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, στα τέλη της δεκαετίας του 1920. Εκτός από το αποτέλεσμα της σύμπραξης και τις μεγαλύτερες δυνατότητες για κατασκευαστικά επιτεύγματα, η νέα πολιτική της εταιρείας -όσον αφορά την γκάμα των μοντέλων- οδήγησε στην κατασκευή πιο μικρών, ισχυρών αλλά και συμπαγών οχημάτων, όπως το Mercedes-Benz 170 (W 15), το 1931.
Επιπλέον, με το νέο εμπορικό σήμα της εταιρείας (το τριάκτινο αστέρι μέσα σε δάφνινο στεφάνι), να παρουσιάζεται συχνά σε διαφημίσεις ή άλλες δημοσιεύσεις της Daimler-Benz AG μαζί με το νέο όνομα της εταιρείας, οι εντυπώσεις είχαν ήδη δημιουργηθεί και το σήμα της Mercedes-Benz έγινε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα της αυτοκινητοβιομηχανίας σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και η ίδια η μάρκα παγκόσμια, με παρουσία σήμερα σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου.
Πηγή: automoto.com.gr