AUTO-MOTO - 09/09/2016
Οδηγούμε το Subaru Levorg…
Συντάκτης: admin
Για αυτούς που ξέρουν…
Βασισμένο στην προοπτική της Subaru να αυξήσει τις πωλήσεις της και να επεκταθεί στις αγορές μέσα στα επόμενα χρόνια, το νέο Levorg εμπεριέχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός Subaru, όντας καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό και με υψηλές επιδόσεις, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και έναν άξιο αντιπρόσωπο της ιαπωνικής εταιρείας στη «μάχη» της κατηγορίας των δυναμικών στέισον βάγκον.
Σχεδιασμένο να ξεχωρίζει
Με την πρώτη ματιά καταλαβαίνει κάποιος ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Η μεγάλη εισαγωγή στο καπό τραβάει το βλέμμα και κάνει το νέο Levorg επιβλητικό και ξεχωριστό.
Το αμάξωμά του πατάει πάνω στο πάτωμα του Impreza WRX STi χωρίς πολλές μετατροπές, στοιχείο που δείχνει τις σπορ καταβολές του μοντέλου, ενώ η σχεδίαση στο σύνολό της είναι πολύ δυναμική για ένα όχημα της κατηγορίας αυτής.
Το νέο Levorg ξεχωρίζει για τις ακμές στο σύνολο των επιφανειών του αλλά και για τις σπορ καμπύλες που, παρά το στέισον βάγκον αμάξωμα, κρύβουν τις αυξημένες διαστάσεις του και το κάνουν να φαίνεται κομψό και μοντέρνο.
Ποιοτικό και ευρύχωρο εσωτερικό
Όπως σε κάθε Subaru, το εσωτερικό του νέου Levorg είναι καλοφτιαγμένο και ποιοτικό, ωστόσο υπολείπεται λίγο σε πολυτέλεια σχετικά με τα αντίπαλα ευρωπαϊκά μοντέλα της κατηγορίας στα οποία είναι συνηθισμένο το αγοραστικό κοινό.
Το στοιχείο αυτό είναι πιθανό να επηρεάσει τη φήμη του Levorg και θα είναι κρίμα, καθώς το νέο σπορ-οικογενειακό αυτοκίνητο της Subaru είναι και στο εσωτερικό του πλήρως εξοπλισμένο και ιδιαίτερα ευρύχωρο.
Μέσα στην καμπίνα του θα καθίσουν άνετα πέντε ενήλικες, χάρη στο διαθέσιμο χώρο στα πίσω καθίσματα και θα μεταφέρουν παντού όλες τις αποσκευές τους μέσα στο μεγάλο χώρο αποσκευών των 522 λίτρων όπου η χαμηλή και φαρδιά πέμπτη πόρτα κάνει το φόρτωμα μια αρκετά εύκολη υπόθεση.
Στο εμπρός τμήμα, οι χώροι αποθήκευσης για μικροαντικείμενα είναι επίσης ικανοποιητικοί, ενώ όλες οι φορητές συσκευές μπορούν να είναι πάντα φορτισμένες χάρη στην πληθώρα θυρών USB και τις πρίζες 12V που υπάρχουν διαθέσιμες μπροστά και πίσω.
Στον τεχνολογικό τομέα, η Subaru ενίσχυσε τη συνδεσιμότητα του Levorg τοποθετώντας σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής, Bluetooth και δορυφορική πλοήγηση στο οποίο μπορούν να συνδεθούν τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα και να διαχειρίζονται μέσω αυτού τις διάφορες λειτουργίες τους. Επιπλέον, στο βασικό εξοπλισμό βρίσκονται το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός και το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.
Οικογενειακό με σπορ χαρακτήρα
Παρά το μεγάλο του μέγεθος και τους άνετους για μια ολόκληρη οικογένεια χώρους του, το νέο Levorg παραμένει ένα γνήσιο Subaru και ως τέτοιο εφοδιάζεται με τον καινούριο επίπεδο 1.600άρη κινητήρα βενζίνης με “twin-scroll” υπερτροφοδότηση ο οποίος αποδίδει 170 ίππους ισχύος και 250 Nm ροπής, την τελευταία μάλιστα μεταξύ 1.800 και 4.800 σ.α.λ.
Ο κινητήρας συνεργάζεται –πολύ καλά μπορούμε να πούμε- με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “Lineartronic” μεταβαλλόμενης μετάδοσης και μεταφέρει την κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς μέσω του συστήματος συμμετρικής μόνιμης τετρακίνησης. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει την απόκριση του κινητήρα και τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στις δικές του επιθυμίες επιλέγοντας μεταξύ της οικονομίας καυσίμου και των υψηλότερων επιδόσεων, όπως αυτές μεταφράζονται μέσω της γρηγορότερης απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού.
Και άνετο και διασκεδαστικό
Στο δρόμο, το νέο Levorg «πατάει» πολύ καλά χάρη στο μέγεθός του και κινείται με άνεση χάρη στον κινητήρα του, ενώ δε θα πει όχι αν ο οδηγός του θελήσει να το πιέσει λίγο παραπάνω, καθώς στρίβει και επιταχύνει αποτελεσματικά τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στο κλειστό ορεινό «στροφιλίκι».
Ο κινητήρας του, παρότι είναι ιδιαίτερα αποδοτικός και με πολύ καλές επιδόσεις, καταναλώνει το κάτι παραπάνω ζητώντας περίπου 8 λίτρα ανά 100 χλμ. με μέση χρήση, αριθμός που ανεβαίνει στα 12 λίτρα/100 χλμ. υπό πίεση, ωστόσο τα νούμερα αυτά δεν πρέπει να αποθαρρύνουν κανέναν αναλογιζόμενοι ότι αφορούν σε ένα πολύ καλό Subaru. Τέλος, το Levorg θα κάνει άνετο το κάθε ταξίδι της οικογένειας, ανεξαρτήτως φορτίου, χάρη στην ποιοτική του κύλιση και την απουσία θορύβων στο εσωτερικό.
Αντί επιλόγου…
..θέλουμε να πούμε πως το νέο Levorg μας άρεσε, παρά το σύντομο της δοκιμής μας και αναμένουμε μια πιο διαρκή δοκιμή ώστε να μπορέσουμε να σας μεταφέρουμε όλες τις εντυπώσεις μας από το νέο μοντέλο της Subaru.
Αντιπροσωπεύοντας τη φιλοσοφία μιας εταιρείας που μας έχει συνηθίσει σε ποιοτικές κατασκευές, το νέο Levorg αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία του και παρά την αυξημένη του τιμή, μπορεί να σταθεί με άνεση απέναντι στον -ίσως- υψηλότερου κύρους ανταγωνισμό.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 Τ
Καύσιμο Βενζίνη
Χωρητικότητα(κ.εκ.) 1.600
Μεγ. Ισχύς(ίπποι/σ.α.λ.) 170/4800-5600
Μεγ. Ροπή(Nm/σ.α.λ.) 250/1800-4800
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω Διπλά ψαλίδια
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο lineatronic CVT
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ
ΜήκοςXπλάτοςXύψος(χλστ.) 4690x1780x1490
Μεταξόνιο(χλστ.) 2650
Βάρος(κιλά) 1551
Χώρος αποσκευών(λίτρα) 522
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 8,9
Τελική ταχύτητα(χλμ./ώρα) 210
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(λίτρα/100χλμ.)-ΡΥΠΟΙ(γρ./χλμ.)
Μέση τιμή κατασκευαστή 8,2
Εκπομπή CO2 164
ΤΙΜΗ(ευρώ)
Βασικής έκδοσης 38.190
Περισσότερες φωτογραφίες:
Πηγή: automoto.com.gr