Οι δυσκολίες ξεκινούν από τις απαιτούμενες επεμβάσεις στο πλαίσιο προκειμένου να εξασφαλίζεται επίπεδο ακαμψίας που να υπολείπεται όσο το δυνατόν λιγότερο από αυτό του αντίστοιχου κουπέ -η ακαμψία είναι και ο λόγος που δεν υπάρχουν τετράθυρα κάμπριο- ενώ από εκεί και πέρα ένας άλλος παράγοντας δυσκολίας είναι η οροφή.
Ο μηχανισμός αναδίπλωσής της, το υλικό από το οποίο κατασκευάζεται, η στεγανότητά της, η ηχομόνωση αλλά και η θερμομόνωση που παρέχει, ειδικά αν είναι μαλακή. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε πως οι μαλακές οροφές είναι και πάλι η λύση που προτιμούν όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές, μετά από την περίοδο που ήταν της μόδας οι μεταλλικές αναδιπλούμενες που είχαιν πρωτο- εμφανιστεί με την Mercedes SLK της πρώτης γενιάς.
Φυσικά όσο καλά και να είναι σχεδιασμένα τα παραπάνω χρειάζεται και έλεγχος, προκειμένου οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί να είναι βέβαιοι πως τα πάντα λειτουργούν σωστά. Η Audi για παράδειγμα -μια από τις μάρκες που επέμενε στη μαλακή οροφή και δικαιώθηκε με την επιλογή της- έχει 150 επιπλέον ειδικά τεστ για τα ανοιχτά της μοντέλα.
Για τον έλεγχο των ανοιχτών της μοντέλων η Audi εχει εξελίξει 150 ειδικές δοκιμασίες, πολλές από τις οποίες αφορούν την εφαρμογή και τη στεγανότητα της μαλακής οροφής. Πηγή: Audi
Τεστ κατά τα οποία ελέγχεται π.χ. η στεγανότητα της οροφής υπό κατακλυσμιαία βροχή διαρκείας ή η ανθεκτικότητά της σε ακραίες εναλλαγές θερμοκρασία, από τους -40 έως και του +80 βαθμούς Κελσίου. Επίσης, όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, δοκιμάζεται και η αντοχή του μηχανισμού αναδίπλωσής της οροφής, σε ειδικό χώρο και με ένα μηχάνημα που έχει φταχτεί ειδικά για την περίσταση
.