AUTO-MOTO - 19/06/2016
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίπτει το Honda Civic Type-R [VIDEO]
Συντάκτης: Sportime24
Το Civic Type R της Honda, έχει οργώσει κυριολεκτικά την Ευρώπη με σκοπό να δημιουργήσει νέα σημεία αναφοράς για τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα παραγωγής σε πέντε θρυλικές Ευρωπαϊκές πίστες.
Η αρχή έγινε το Μάιο του 2014, στην πίστα του Nürburgring Nordschleife, όπου το Civic Type R κατέρριψε το ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητων οχημάτων με χρόνο 7.50:63!
Η συνέχεια έγινε μία βροχερή ημέρα του Απριλίου στο Silverstone, την έδρα του Βρετανικού Grand Prix, όπου ο τρεις φορές νικητής του Βρετανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού, Matt Neal, σημείωσε χρόνο 2’44.45. Επιδιώκοντας μία καλύτερη επίδοση, ο Matt και η ομάδα του επέστρεψαν στο σιρκουί προς το τέλος του μήνα και έκαναν χρόνο 2’31.85 σε στεγνές συνθήκες.
Στις αρχές Μαΐου, η προσοχή στράφηκε στο θρυλικό σιρκουί Spa-Francorchamps στο Βέλγιο. Στην πίστα αυτή με το διάσημο τμήμα Eau Rouge, το τιμόνι του Civic Type R πήρε ο νεαρός οδηγός της Honda Racing, Rob Huff. Ο Huff οδήγησε ένα ιλιγγιώδη γύρο σε χρόνο 2’56.91.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των τριών παραπάνω προσπαθειών, επόμενος στόχος έγινε η ιστορική πίστα της Monza στην Ιταλία. Εκεί, ένα ακόμα μέλος της ομάδας WTCC της Honda, ο Norbert Michelisz από την Ουγγαρία, πήρε το τιμόνι στη διάσημη Parabolica και έγραψε το 2’15.16.
Το αυτοκίνητο προετοιμαζόταν πυρετωδώς να αντιμετωπίσει το τελευταίο σιρκουί, το Hungaroring, αλλά προηγήθηκε μία βόλτα στο ιστορικό Estoril όπου ο Tiago Monteiro ανέλαβε τα ηνία στα πάτρια εδάφη. Ωστόσο, ένα σοβαρό ατύχημα στο Γερμανικό Αγώνα του WTCC έθεσε τον άσο της Honda εκτός δράσης. Ο άλλος Πορτογάλος αγωνιζόμενος και οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας του WTCC, Bruno Correia, επιστρατεύτηκε για τον αγώνα, έχοντας ειδοποιηθεί μόλις 24 ώρες νωρίτερα. Μετά από μία μόλις ημέρα εξοικείωσης με το αυτοκίνητο, ο Bruno πέτυχε χρόνο 2’04.08.
Τέλος, η ομάδα έφτασε στον τελευταίο της σταθμό, στην Ουγγαρία, στις 6 Ιουνίου. Ο ιδανικός οδηγός γι’ αυτή την αποστολή ήταν και πάλι ο Norbert Michelisz, έχοντας αναδειχτεί νικητής στην συγκεκριμένη πίστα το 2015 με ένα WTCC Civic Type R για την ανεξάρτητη ομάδα Zengõ Motorsport. Οδηγώντας το Type R επί δύο ημέρες στο όριο, ο Norbert σημείωσε ρεκόρ 2’10.85 ολοκληρώνοντας έτσι την προσπάθεια και στο πέμπτο σιρκουί.
Χρόνοι-ρεκόρ του Civic Type R
Ημερομηνία | Πίστα | Χρόνος Γύρου | Οδηγός |
4 Απριλίου 2016 | Silverstone (Grand Prix Circuit), Βρετανία | 2’44.45(wet) | Matt Neal (GBR) |
26 Απριλίου 2016 | Silverstone (Grand Prix Circuit), Βρετανία | 2’31.85 (dry) | Matt Neal (GBR) |
10 Μαΐου 2016 | Circuit de Spa-Francorchamps, Belgium | 2’56.91 | Rob Huff (GBR) |
23 Μαΐου 2016 | Autodromo Nazionale Monza (Grand Prix Circuit), Ιταλία | 2’15.16 | Nobert Michelisz (HUN) |
31 Μαΐου 2016 | Autódromo do Estoril, Πορτογαλία | 2’04.08 | Bruno Correia (POR) |
6 Μαΐου 2016 | Hungaroring, Ουγγαρία | 2’10.85 | Nobert Michelisz (HUN) |
Πηγή: automoto.com.gr