Το MINI γίνεται ηλεκτρικό…

P90238882_lowRes_the-first-mini-plug-

Το όραμα της ηγεσίας της MINI για το μέλλον είναι ένα αυτοκίνητο που θα διαθέτει όλο το χαρακτήρα της εταιρείας αλλά με εξαιρετικά μειωμένους έως μηδενικούς ρύπους προς το περιβάλλον. Και αυτό είναι κάτι που θα γίνει σύντομα πραγματικότητα με την κυκλοφορία του πρώτου plug-in υβριδικού μοντέλου της βρετανικής μάρκας. Η διαδικασία εξέλιξης για τη μαζική παραγωγή έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το μοντέλο θα συνδυάζει έναν κινητήρα καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρουν γνήσια ηλεκτροκίνηση για πρώτη φορά σε MINI. Αυτό σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη MINI, δίνοντας μία γεύση από το μέλλον και γεμίζοντας με ενθουσιασμό τους πελάτες της.

P90238884_lowRes_the-first-mini-plug-

Όπως δήλωσαν ο επικεφαλής Brand Management της MINI, Sebastian Mackensen και ο επικεφαλής Διαχείρισης της Σειράς ΜΙΝΙ, Peter Wolf, με αυτό το μοντέλο η εταιρεία θέλει να πείσει τους πελάτες MINI για τα οφέλη της υβριδικής κίνησης και να εντυπωσιάσει όσους έχουν ήδη βιώσει την εμπειρία οδήγησης ενός υβριδικού αυτοκινήτου με τη μοναδική αίσθηση go-kart που προσφέρει η ΜΙΝI. Το μυστικό για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο βρίσκεται στην ευφυή διαχείριση ενέργειας που χρησιμοποιείται για να ελέγχει τη συνεργασία μεταξύ κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, το πρώτο plug-in υβριδικό MINI δεν εστιάζει μόνο στην απόδοση αλλά και στην αναζήτηση μιας διασκεδαστικής οδηγικής εμπειρίας, χωρίς συμβιβασμούς.

P90238879_lowRes_the-first-mini-plug-

Το Υβριδικό ΜΙΝΙ αξιοποιεί πλήρως όλη τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, που διατίθεται από στάση, προσφέροντας μία εκπληκτική επιτάχυνση. Ακόμα και εκτός πόλης, το όχημα αυτό διατηρεί τις μηδενικές εκπομπές ρύπων σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Η μπαταρία υψηλής τάσης κάτω από τα πίσω καθίσματα παρέχει ενέργεια για την υποστήριξη μεγάλων διαδρομών. Το στάνταρ AUTO eDRIVE mode επιτρέπει ταχύτητες μέχρι 80 χλμ./ώρα, ενώ στο MAX eDRIVE mode η ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 125 χλμ./ώρα.

P90238881_lowRes_the-first-mini-plug-

Οδηγώντας ο ίδιος, ο Mackensen δοκιμάζει το όχημα στα όριά του και δείχνει ότι πρέπει να πατήσεις βαθειά το γκάζι για να ενεργοποιηθεί η δεύτερη πηγή ισχύος. Τότε τα πράγματα σοβαρεύουν. Με τη συνδυασμένη ισχύ των δύο συστημάτων, το πρώτο υβριδικό όχημα ΜΙΝΙ παράγει απαράμιλλη επιτάχυνση συγκριτικά με τα μοντέλα με κινητήρα καύσης μόνο.

P90238880_lowRes_the-first-mini-plug-

Το Υβριδικό πρωτότυπο προσφέρει ένα ακόμα πλεονέκτημα: ο ηλεκτροκινητήρας μεταδίδει την ισχύ του στους πίσω τροχούς και ο κινητήρας καύσης στους εμπρός. Επειδή το σύστημα διαχείρισης ενέργειας είναι συνδεδεμένο στο Dynamic Stability Control (DSC), η ελκτική πρόσφυση και η οδηγική ευστάθεια βελτιστοποιούνται μέσω του συστήματος κίνησης. Μόλις διαπιστωθεί κίνδυνος ολίσθησης, το δεύτερο σύστημα κίνησης ενεργοποιείται, παρέχοντας πρόσθετη πρόσφυση κατά την εκκίνηση διασφαλίζοντας ένα υψηλό επίπεδο ακρίβειας διεύθυνσης στις στροφές.




Πηγή: automoto.com.gr